Τερατάκια καλούν Μόναχο!!!

Πριν λίγους μήνες στην αυλή μας...


Λίγες μέρες πριν πήραμε το μήνυμα:


Έλλη Εδώ Μόναχο! Σας μιλάει το ξενιτεμένο Μικρό Τερατάκι. Καλή χρονιά και φιλάκια σε όλους, ιδιαίτερα στο νέο μέλος της τάξης. Στείλτε μου τα e-mail σας.


Σήμερα, στην τάξη διαβάσαμε και το e-mail της Έλλης και στέλνουμε κι εμείς τις πρώτες δικές μας απαντήσεις. Λίγες και μικρές, γιατί ο χρόνος πίεζε. Σύντομα όμως θα υπάρξει και συνέχεια.



Έλλη μου,

μου λείπεις ΠΟΛΥ!!!


Με αγάπη (πάρα πολλή αγάπη)

Η φίλη σου

Μαρία Μ.

Έλλη,

πώς τα περνάς στο καινούριο σχολείο; Εγώ με το πόδι μου είμαι μια χαρά και ελπίζω να μην ξαναπάθω τέτοιο ατύχημα.

Χαιρετίσματα στους γονείς σου και στην αδερφή σου.

Με αγάπη

Κωνσταντίνος Δ.




Γεια σου Ελλίτσα!

Τι κάνεις; Πώς τα περνάς στη Γερμανία;

Θυμάσαι τη μάγισσα Τρελέγκω;

Το σχολείο σου και ο τόπος είναι ωραία;

Το καινούριο παιδί το λένε Χριστόφορο.

Φιλιά

Η Τρελέγκω...




Έλλη,

πώς λένε τις καινούριες φίλες και τους δασκάλους σου;

Λάμπρος

Έλλη,

σου στέλνω αυτό το γράμμα γιατί μου έχεις λείψει. Η ιστορία σου είναι καταπληκτική! Αλήθεια έχεις μια ολόκληρη σοφίτα δικιά σου;

Θα ήθελα θα έρθω κι εγώ στο σπίτι σου.

Εύχομαι "Καλά να περάσεις"!

Βασίλης




Καλό χειμώνα, Έλλη!

Δήμητρα



Αύριο η συνέχεια... Σήμερα δεν τα καταφέραμε καλά, γιατί την τελευταία ώρα μας έφεραν καινούριο πίνακα και καταλαβαίνεις, Έλλη, πως έγινε η τάξη άνω κάτω. Όπως καταλαβαίνεις ότι εκείνοι που ήθελαν να σου γράψουν πολλά, δεν πρόλαβαν... Αύριο λοιπόν!




Ως τότε, πολλά πολλά φιλάκια από όλους μας!

Με όλη μου την αγάπη


Μαριορή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λέω:



Να γίνετε αληθινά σαν δέντρα

ωραία Μικρά Τερατάκια!